Wskaźnik ltv - czym jest?
Wskaźnik ltv to pojęcie sprzedażowe, które powinien znać każdy właściciel firmy.
2021-09-13, 09:29

Jeśli jesteś właścicielem firmy i rozwijasz swój biznes, to musisz posiadać ogrom wiedzy, aby wszystkie działania były prawidłowe, a zarazem efektywne. Warto również pamiętać o tym, że trzeba się rozwijać i pozyskiwać wiedzę. Dzisiaj chcemy nieco przybliżyć pojęcie wskaźnik ltv, czym jest, jak go liczyć i dlaczego warto. Jest to pojęcie typowo sprzedażowe, które każdy właściciel firmy powinien znać. Co to pojęcie określa i jak się go mierzy?

Wskaźnik ltv - czym jest?

Wskaźnik ltv to Lifetime value lub customer lifetime value, to w skrócie wartość życiowa klienta. W praktyce jest to przychód, jaki klient dał właśnie firmie. Dzięki odpowiednim obliczeniom i danych, ten wskaźnik możemy wykorzystać do wyliczenia, jaką wartość może dać nam relacja z konkretnym typem kontrahentów w jakimś horyzoncie czasowym.

Jak się to liczy?

Jest bardzo dużo sposobów na wyliczenia. Wskaźnik ltv można liczyć na proste, ale też bardziej skomplikowane wzory. Najłatwiejszy to bowiem całkowity przychód z relacji z klientem w określonym czasie. Więcej na temat tego zjawiska i jak możesz je wykorzystać znajdziesz na naszej stronie internetowej!

KONTAKT / AUTOR
Enterprise Advisors
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.